četrtek, 30. oktober 2014

Opravičilo......ki ni opravičilo....

Morda ni ravno primeren naslov, vendar nekako moram začeti......

Ne želim se opravičevati, pojasnjevati, a vendar......marsikdo je mnenja, da nimam časa, volje, interesa poklicati in te vprašati, kako si, imaš čas za kavo. Kljub temu, da si moj prijatelj. In da sem poprej bila "prijazn" in sem se spomnila na vsak rojstni dan, vsako prelomno zadevo, ki se ti je naredila v življenju. Da sem za vsako priložnost spekla torto ali piškote in prišla na kavo in klepet. Da sem se poskusila vedno odzvati klicu"na pomoč" in pomagati, če sem le lahko. Da sem se trudila biti dober sogovornik in poslušalec,ne glede nato, kaj se je dogajalo v meni.

Takšna "Mojca" ne obstaja več oziroma obstaja samo občasno. In ne zaradi tega, ker ne bi želela biti takšna, temveč zato, ker včasih enostavno nimam volje biti več takšna in si tudi ne želim biti taka.

Okoliščine te prisilijo, da enostavno ni dobro biti vedno "dober".  Ali te imajo ljudje zaradi tega rajši?Te bolj spoštujejo?

Niti ne. Pokličejo te takrat, ko te potrebujejo, ko se jim dogajajo dobre stvari, nisi deležen njihove pozornosti. In končno sem tudi sama to doumela. Da moraš včasih narediti selekcijo in da v tem ni nič slabega.

Zato, dragi moji(to ste tisti, ki jih smatram za svoje in sami že veste, kateri ste), ne želim se vam opravičevat, ker me občasno ni. Želim samo, da veste, da sem trenutno razpeta med ogromno točk in sprememb v življenju.

Razpeta sem med Petrovčim, Grajsko vasjo, Ljubljano, službo in se mnogo drugih stvari.

Razpeta sem med novimi vlogami, ki mi jih je in bo življenje prineslo.


Razpeta sem med trenutki, ko si želim samo par minut zase, da v tišini popijem čaj, se pomirim sama seboj in se veselim vlog in nalog, ki mi jih življenje prinaša. Vlog, ki jih do sedaj nisem poznala. A se jih neskončno veselim, kljub temu, da me je malo strah.

In ravno zaradi tega, kar se mi dogaja, se vam ne bom opravičevala in iskala izgovorov, zakaj ni glasu od mene.  Kajti želim, da se veselite z mano in me razumete. Kajti tudi jaz se trudim razumeti vas, ne glede nato, kaj se dogaja.

Prosim vas le, da ne pozabite, da mislim na vas in da imate posebno mesto v moje življenju, ne glede na vse.

Rada vas imam*

1 komentar:

  1. Mojca, fajna si, točno taka kot si in kot tebi paše, vedno:)) na sto načinov:))

    OdgovoriIzbriši